Öncelikle geçmiş olsun hocam .Ben de pozitif çıktım.Şu an covidim.Keşke aşı olsaydım diyorum şimdi.Aşı karşıtı asla değilim ama aşı olmaya üşendim.Şimdi keşke olsaydım diyorum.Belki daha hafif geçecekti.Şuan sorun yaşıyorum her yerim ağrıyor.Atlatabilirsem direkt aşı olmaya gidicem.Size de öneriririm.