SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sorunu format attıktan sonra bende yaşamıştım buyrun hocam , belki yardımcı olur
https://www.r10.net/sorum-var/275351...ozukmuyor.html
Teşekkür ederim ama bende disk aygıt yöneticisinde görünmüyor