Merhaba arkadaşlar ağır hasarlı araçlar alınırmı alsat değil binici olarak ne gibi artısı eksisi var yardımcı olurmusunuz
Merhaba,
Öncellikle hasarın sebebini bilmek lazım örneğin önden kazalıdır eğer ki şase ve podyolarda oynama varsa uzak durucaksın hayır gelmez kolay kolay