Merhaba arkadaşlar ağır hasarlı araçlar alınırmı alsat değil binici olarak ne gibi artısı eksisi var yardımcı olurmusunuz
Örneğin şu araç arkadaşlar
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...95354321/detay https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...93134997/detay