hocam bu soğuk havalarda fan açmaması gayet normal, belki çok yoğun trafikte sürekli dur kalkta açabilir havalar biraz ısınınca gerektiğinde fanı açacaktır, ısı 90 dereceyi geçmediği için zaten fanı açmıyor

gerçerse açıp tekrar soğutacaktır şuan bir sorun görünmüyor.
Ancak, aracın su eksiltme sebebi muhtemelen fan açmadığı ya da suyu boşalttığı bir zamanda contayı yakmış o yüzdendir, contanın malzemesine göre değişmekle birlikte muhtemelen yakmış dediğim contaya zarar verdi çatlak vs oluşmuştur, suyu sık sık kontrol edip mutlaka tamamlayın hocam aksi halde çok daha fazla masrafınız olacaktır.
Evet hocam conta testi yaptım orta derece kaçak çıktı
Devirdaim pompası eridiğinde 10 km kadar susuz kullanmış oldum malesef...