Ceku92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaçlık müşür takıldı hocam kış müşürü ayrı yaz müşürü ayrı olarak biliyorum ben (eski modellerde öyleydi).
Hocam yanlış hatırlamıyorsam 82-102 yazıyordu
acaba diyorum fan açması için 102 dereceye mi çıkması lazım
ama aracın harareti hiç 90 ı geçtiğini görmedim bizim.