Araç 1 ay kadar önce aracı durdurun uyarısı vermişti o zaman devirdaim pompasının borusu bildiğiniz erimiş, konulan suyu boşaltıyordu geri. Devirdaim pompası komple orijinal bosch ile değişti.
Şimdi ise Araç fan açmıyordu, fan müşürü değişti, hararet müşürü değişti (yol göstergesine elektronik olarak sıcaklık verilerini doğru aktarmıyordu)
Önceden arabaayı park eder etmez fan açardı hatırlıyorum artık ne yaparsam yapayım uzun yoldan sonra bile açmıyor ama ilginçtir ki ısı 90 dereceyi de geçmiyor
Fan arızalı desek, ilk götürdüğümde usta fan müşürünü çıkarttı ilk kabloyla aküden direkt elektrik verdi ve fan çalıştırdı, sonra dedi ki fan müşürün arızalı.
Ama halen açmıyor fan, sorun ne olabilir?
Araç su eksiltiyor ortalama 2 haftada 1 depo. Ama hararet vs yok su olmasa bile.