Merhabalar Değerli Hocalarım;

Ben lise öğrencisiyim ve YKS sınavına hazırlanıyorum. Aynı zamanda çeşitli forum vb. sitelerinde tasarımcı olarak görev aldım. Vede şu anda profesyonel olarak tasarımla ilgileniyorum öğrenciliğimin yanında. Ama gelişen Türkiye standartlarında geçim zorlaşmış durumda. Ben de bundan dolayı en azından aileme fazla yük olmayayım kitap, okula git-gel vb. Masraflarımı kendim karşılayım diyorum. Bundan dolayı aşağıda yazdığım kategoriler de iş arıyorum.

Tasarım,
Sosyal medya hesap yönetimi,
Word,
Sunum hazırlama vb.
Ekstra bir yetenek gerektirmeyen gösterdiğiniz de anlayacağım bir çok işlerinizi de yapabilirim.

Bir çok kategoride ki işlerinize talibim malum tatilimizin bitmesine 1 hafta kaldı ekstra mesai yapabiliyorum geceleri şu anda.

Yapabileceğimi düşündüğünüz işlerinizi yazabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim. Herkese hayırlı günler dilerim.

Not: Gelmişler bana 3 gün 15 saat çalışacaksın bunun karşılığında 300 TL gibi vs. Tekliflerle gelmeyin benim de insan olduğumu unutmayın ihtiyacımız var diye de öldürmeyin.