Cnky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar gerçekten kötüymüş. Nereden aldıysanız puanlamasını yapın ama dedipim gibi fiyatı da önemli ne kadar köfte o kadar ekmek
Bu bizim mahallede (yenibosna ) orta bir semteki butik burgerci 1 defa yedim bana göre iyiydi.

Yemeksepeti yorumlarında resimleri var paket filan iyiydi.

https://youtu.be/PPCHDVmntWE

Bir de bu kadın var kadıköyde dolanıyor ama ne kadar aynı şeyi yersinşz bilmem.
https://youtube.com/shorts/ZimuNLt4lDs?feature=share
Tavuk burger. Bir kaç burger videosu var

Fiyat performans olayı bu konuda maalesef geçerli değil. Söylediğinizden yola çıkarsak Burger King Steakhouse menüde söylediğiniz fiyatlarda ama kalite yerlerde. Fiyatı pahalı olan birşey her zaman kaliteli olmaz.

Burgerking konusunuda geçen açmıştım fast foodlar bitmiş vaziyette.