Gerçekten bazı şeyleri algılamakta zorlanıyorum. Aylık 50 bin TL hesabınıza giriş var. Hepi topu 2 Bin TL için niye sorun olacak siz o 50 binin zaten vergisini veriyorsunuz e çekin hesabınıza kesin faturayı diğerleri gibi tamam bitsin gitsin. 2 Bin için hadi incelemeye girdiniz bana göre girmezde hadi girdiniz diyelim toplasan ceza vs 2 Bin bile ödemezsiniz zaten.