Merhabalar,
Arkadaşlar sosyal medya sitelerinden sitelerimizi her gün imliyorum. Bunun bir zararı var mıdır ? Günlük görev edindim kendime 3 sitemizi 6 farklı imleme sitesinden imliyorum. Herhangi bir sorun olur mu ?