FatihGAkdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet dediğiniz doğru ama bir hatalı ifade var, "çekerseniz o destek hakkı yanar veya kullansanız bile ilerleyen zamanlarda çok ağır borç çıkartırlar" bu ifadenin yanlışlığı şuradan gelmekte, eğer adsense ten çektiğiniz parayı vergilendirirseniz hiçbir hakkınız yanmaz çünkü illegal bir iş yapmıyorsunuz. kosgeb desteklerinden kesilenler ve ceza yiyenler eski gelirlerini faturalandırmayıp vergi kaçırdıkları için bu haklarından muzdarip oluyorlar
Hocam ben uzman değilim, araştırdığımda genç girişimcilik desteğinden yararlanılması için şu 2 maddenin sağlanması gerektiğini görüyorum ve bildiğim kadarıyla "adsenseden gelen gelirin vergilendirilmesi" için bir mükellefiyet ve bağkur kapsamında sigorta yatırılması gerekiyor. Ben mi yanlış biliyorum yoksa atladığım bir husus mu var hocam. Rica etsem bilgilendirebilir misiniz?



Alıntılanan resmin kaynağı: https://blog.mukellef.co/genc-girisimci-destegi/