BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Tevfik; hocamınki güzel olmuş açıkcası
Teşekkür ederim hocam.
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim Lakin kızım 5 yaşına yaklaştıgı halde 6 - 7 aylıkten çekindigimiz bu fotoyu güncellemedim hiç.
Rica ederim hocam, bende bunu bildiğim için onu hiç bozmak istemedim.
Ama dediğim gibi can sıkıntısından bir şeyler yapayım dedim. Arz - Talep yok, tamamen can sıkıntısı.

karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Linux; adamsın bende daha dün aklımdan geçti 5 senedir aynı avatar kullanıyorum diye herhalde duydun bu düşüncemi
Kalp kalbe karşıymış güzel insan.