Sufleyi de gördünüz mü yeni ekledim içler acısı halde
Bunlar gerçekten kötüymüş. Nereden aldıysanız puanlamasını yapın ama dedipim gibi fiyatı da önemli ne kadar köfte o kadar ekmek
Bu bizim mahallede (yenibosna ) orta bir semteki butik burgerci 1 defa yedim bana göre iyiydi.
Yemeksepeti yorumlarında resimleri var paket filan iyiydi.
https://youtu.be/PPCHDVmntWE
Bir de bu kadın var kadıköyde dolanıyor ama ne kadar aynı şeyi yersinşz bilmem.
https://youtube.com/shorts/ZimuNLt4lDs?feature=share
Tavuk burger. Bir kaç burger videosu var