Aynı durumu yaşadım kısa bir süre önce üniversitede aynı sınıfta bir kız vardı. Bana aynı şekilde sıcaklık gösterdi. Benim dertlerimi dinledi yaralarımı sardı. Ama daha da büyük yaralar açıp beni bıraktı. O zamanlar bende kötü bir haldeydim ama zamanla her şey çözülüyor. Ve şu anda birisi için insanın kendisini üzmesi gerçekten çok saçma geliyor. Bundan dolayı biraz zaman ver kendine ve mümkün oldukça o kızdan uzak kalmaya çalış ona ne kadar yakın olursan o kadar çok unutman zorlaşır