Merhabalar. (sizi tenzih ederim) ama günümüz insanının kişilik özellikleri zayıf olduğu için sevgiyi de alt seviyede tutmak gerekir kanımca. Çok sevmek değil de ölçülü sevmek. Siz geçmişi unutun, boşverin. 👍