Dostlar merhaba,
bu sabah yine, icraatte sıfır ama iş para istemeye gelince alacaklı gibi para dilenen yönetimimizin mesajı tarafından uyandırıldım. 590₺ olan aidatım 2022 itibari ile 990₺'ye çıkartıldı. Hukukçu arkadaşlara sormak istiyorum bu işin yasal bir yüzdesi yok mu? Neye dayanarak bu oranda zam yapabiliyorlar? Bilgisi olan biri aydınlatabilirse çok sevinirim.