Herkese aynı keyi veriyorsa lisans nasıl aktif oluyor ki? Benim bildiğim bir pc'de aktifken diğerinde aktif olmaz.
MAC ve toplu keylerde aynı key kullanılır hocam. Bir PC ile akalası yok, zaten dediğim gibi bu tip satıcılardan 1 tanede alsanız 10 tanede aynı keyi gönderir. Satıcının elindeki key 100 adet Mac keyse bu adette satış yapar ve fazla yaymaz ama alan kişi birden fazla makinaya kurup etkinleştirirse aşırı kullanımdan black liste girebilir.