hocam diyelim ben aldım kurdum başkaları da aldı kurdu benim yapmış olduğum kurulum riske girer mi? Naısl oluyor yani bu lisanslar tek bir pc de çalışmıyor mu? Bir kez kurunca aynı lisansla adam başkasına kurunca benim lisansım ne oluyor?
Eğer satılan lisans yasal olmayan şekillerle elde edilmiş ise evet lisansın askıya alınır. Aynı sistem Antivirüs programlarında da mevcuttur. Firma, şahıs VS Bir key 100 pc için geçerli şekilde satın alır
. Yasal olmayan şekilde dağıtımı yada satışını yapan olur. Asıl satın alan bunun farkına varınca lisansı kullanan tüm bilgisayarlar geçersiz key uyarıları ile karşılaşır. Arkadaşın anlatmak istediği bu.