hallettim hocam sağlun. ayrıca r10 iyice para işine dönmüş. biri ebook satmaya çalışır biri başka birşey forum sitesi sonuçta ücretsiz tartışma paylaşma araçı. burdaki kişilerin %90 para ile birşeyler yapıyorlar. burdan kazanç sağlayıp fatura vergi ödemeyenleri bulup şikayet etmek lazım .
Geçim sıkıntısı ve para kazanma arzusuyla olan bir şey.
Şikayet kısmını etik bulmuyorum ama bu tür olayları doğruca menfaate çevirmek yerine yardımcı olmak zaten potansiyel bir müşteri, arkadaş getirecektir.