Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayni kodu satarlar boşuna 5 10 tane almayın. Bu kodlar mac key kodlaridir. Toplu alinir şirketler için. Örneğin 500 yada 1000 tane neyse. Ayni kodla bu kadar sayida makina mac key ile etkinleştirir. 1 tane alin 3 5 makinaya kurarsınız.
hocam diyelim ben aldım kurdum başkaları da aldı kurdu benim yapmış olduğum kurulum riske girer mi? Naısl oluyor yani bu lisanslar tek bir pc de çalışmıyor mu? Bir kez kurunca aynı lisansla adam başkasına kurunca benim lisansım ne oluyor?