Ne lyca da ne lebarada simyal gelmez çünkü firma artık euro bakiye yüklenince aktif etme kararı aldı çünkü çok sim kart basılıyo ama para yüklenmiyo o yüzden böyle bir karar aldılar sadece 27 ocaktan önce açılmış sim kartlar ile işlem yapılabilinir bu saatten sonra bilgi almak isteyen pm atsın yardımcı olayım konuda