Kredi kartlarından nefret ederim hocam şuanda elimde 1 adet 700 TL'lik kredi kartım var. Bankalar arıyor işte şu kadar chip para/bonus para yükleyelim şu kadar limitiniz olsun diye; küfür etmesem de bir kaç sinir edici cümle ile kapatıyorum telefonu yüzlerine

Düdükleyecek yer arıyorlar
maalesef siz nefret etseniz de büyük bir çoğunluk bir ay ötelemeli borçlanıyor... Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah...