EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha maaş yatmadan gitti hocam
Aracın yakıtı, fenni muayenem var, egzoz emisyon, bakımları derken alacağım maaşa borçluyum daha
😔