ahmet_yagci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı şeyleri oluruna bırakacaksınız hocam. Bu durum anneniz ve babanız için de olsa geçerli bir durumdur. Ben öyle yaparım.
O da olmuyor ki hocam, dışarıdaki adam dahi olsa ve yardıma muhtaç olsa içime dert ederim ve yardımcı olmaya çalışırım. Aynı evin içinde sürekli olmak maalesef olmuyor. Evin içinde hiç durmadan öksürüp ve o kadar öksürmesine rağmen bir elinde telefonla okey oynayıp, diğer eliylede sigara içen kişi babam olunca maalesef hiç oluruna bırakamıyorum. Haklısınız olması gereken o fakat ben yapamıyorum.