Ben kendi öz babamı 2015 yılında kaybettim ama yazdıklarınızın çoğu hemen hemen kaynatamda mevcut, adam bugüne kadar hiç baba sevgisi görmemiş ve kendi çocuklarına da hiç baba sevgisini göstermiyor. Burnunun dikine gidiyor, aklına ne eserse onu yapıyor. Evdeki herkes bu soğukta sobaya odun atmaya korkarken adam bu soğukta sırf kağıt oynamak için - kıraathaneye gitmek için günde yarım saat yol gidiyor.

Yaşlılık, geçmişte yaşadığı olaylar, aileden gördüğü davranışlar etkiliyor. Allah sabır ve güç versin.