@EfeReis06; Can dostum, bir nevi akıl ortağım sanalda olsa birbirimize büyük güven ve sevgi verdiğimizi düşünüyorum.
@Piizmit41; İzmitli abim, ne kadar iki mahalle ötede de oturmuş olsan daha görüşme fırsatımız olmadı, cana yakın sohbetin yardımcı tavrın çok hoş. Seviliyorsun