bu illeti kendimi bildim bileli oynarım şuan 23 yaşındayım en az 10 yıl iddaa geçmişim vardır. hep küçük küçük oynadım , küçük küçük kaybettim ve bu bana koymuyordu yaş ilerledikçe para ihtiyacı arttıkça yatırılan bahis miktarıda artmaya başlıyordu fakat kendimi hiçbir zaman bağımlı olarak görmüyordum istediğim zaman bırakabileceğimi düşünüyorum fakat olayın aslı öyle olmuyormuş

miktar artınca kaybedilen miktar artıyordu kaybedildikçe , telafi edilmeye çalışıyordu bu sefer daha büyük kaybediliyordu en sonunda 2 ay önce kayıplarımı telafi için bana göre büyük bir miktar yatırdım ve maçı takıp ediyordum ve ederken öyle bir sıkıntıya girdim ki o an kendime yaşattığım sıkıntıdan dolayı kendimden utandım

şekilden şekile giriyordum. daha bahis sonuçlanmadan o an karar aldım dedim ki bu bahis gelse de gelmese de bu eziyete , strese değmez kendime yazık dedim . o bahis de yattı tabiki

o an kafam dank etti ve yaklaşık 2 aydır oynamıyorum kesinlikle oynamak aklımın ucundan dahi geçmiyor çünkü o gün o çaresizliği kendimde gördüğüm için tiksindiriyor artık . neyse kısa keseyim ben kurtuldum allah diğer arkadaşlarada nasip etsin.