Merhaba, bu destek linki plesk mail ve bildirimlerinin nereden gönderileceği ile ilgili ayarlar. Eğer çözüm istiyorsan ben şöyle çözmüştüm. Örneğin 2 farklı sunucumuz olsun 2sinde de plesk kurulu. 1tanesinde mail servar var 1tanesinde yok. Sadece barındırma hizmeti vereceğimiz sunucundan template dns kayıtları oluşturuyoruz. A, MX, webmail gibi sunucu ayarlarını default mail server olana yönlendiriyoruz. Mailler için diğer sunucudanda ayarlar yapıp none hosting kurup sadece mail barındırma yapıyoruz. Tabi bunu plesk api ile otomatiğe alırsan kendi panelinden veya yazılımından açtırıp kapattırabilirsin. Başka da remote mail server ayarı bilmiyorum bilen varsa paylaşırsa bizde bilgileniriz