Matematik eğitimimiz kötü. Yüzde elli olasılığı olan maçın teorik oranı 1.00 iken 0.70 felan veriyorlar. İnsan biraz cebir olasılık vs. bakar bu işlere girmeden. Ama ne desek boş...