BlogMeclisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mızaffer R10 a üye olsaydı doğum gününe özel platin üyeliği de olurdu. Şansına küs mızaffer. Çok çalışasaydın da R10 a üye olsaydın Abe Mızaffer.
Muzaffer abi Şu an aramizda yanlız kısa bir şok geçirmedim değil : ))
Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ta kendisi
Hocam Şöyle Biraz şaşırmadım değil : ))
OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komik
Çok Samimi