Konu
R10 da keşke olsa dediğim özellik
30-01-2022, 11:22:00
#9
yaziliman
Arkadaşlar sanki daha önce vardı ben mi karıştırıyorum en altta iki tane ok vardı geri ileri diye benzer konuya gidiyordu. Yeni temada kaldırıldı diye hatırlıyorum veya farklı bi forum muydu?