WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi ben anlamıyorum nasıl ikinci eli sıfır fiyatına satışa koyabiliyorsunuz
https://www.hepsiburada.com/xiaomi-m...-HBV0000120WVH
Hocam benim verdiğim fiyat bu beğenen alır, beğenmeyen almaz. Sorun değil, istersem 11.500'e koyarım piyasaya göre pahalıdır ama bana göre ucuzdur.. Alacak, talip olacak kişiyle anlaşma yapıp biraz indirim yapabiliriz yine