Merhaba, yaklaşık 10 gündür boğaz ağrısı ve öksürük var ve geçmiyor hastaneye gittim daha sa devam ediyor. Yok mu doğal yoldan çözümler tavsilerinizi bekliyorum. Tekrardan randevu alayım dedim, alamadım. Verse de 7 gün sonrasına veriyor o yüzden kendim bir şeyler yapacağım.
Hocam herşeyi unut. Aktara gidip keçi boynuzu al.
Kaynat güzelce bardağa koy iç.
Bak bakalım öksürük kalıyor mu.
Dua edersin baba