MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, yaklaşık 10 gündür boğaz ağrısı ve öksürük var ve geçmiyor hastaneye gittim daha sa devam ediyor. Yok mu doğal yoldan çözümler tavsilerinizi bekliyorum. Tekrardan randevu alayım dedim, alamadım. Verse de 7 gün sonrasına veriyor o yüzden kendim bir şeyler yapacağım.
Hocam herşeyi unut. Aktara gidip keçi boynuzu al.
Kaynat güzelce bardağa koy iç.
Bak bakalım öksürük kalıyor mu.

Dua edersin baba