MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, yaklaşık 10 gündür boğaz ağrısı ve öksürük var ve geçmiyor hastaneye gittim daha sa devam ediyor. Yok mu doğal yoldan çözümler tavsilerinizi bekliyorum. Tekrardan randevu alayım dedim, alamadım. Verse de 7 gün sonrasına veriyor o yüzden kendim bir şeyler yapacağım.
Balparmak Apitera ürünleri var propolis bal vs bir kaç karışımı olan. Boğazım ağrıdığında antibiyotik yerine bunları kullanırım. Ben faydasını görüyorum belki size de yararı olur.