Merhaba, yaklaşık 10 gündür boğaz ağrısı ve öksürük var ve geçmiyor hastaneye gittim daha sa devam ediyor. Yok mu doğal yoldan çözümler tavsilerinizi bekliyorum. Tekrardan randevu alayım dedim, alamadım. Verse de 7 gün sonrasına veriyor o yüzden kendim bir şeyler yapacağım.
Balparmak Apitera ürünleri var propolis bal vs bir kaç karışımı olan. Boğazım ağrıdığında antibiyotik yerine bunları kullanırım. Ben faydasını görüyorum belki size de yararı olur.