Hocam özellikler iyi, ben de monster kullanıyorum, teknik servisleri gerçekten çok kaliteli birebir sizinle ilgileniyorlar. Yaklaşık 2 ay önce garantim bitmişti garanti bitiminden 20 gün sonra cihazımı götürdüm şarj problemi vardı, şarj portunu kontrol ettiler sorun şarj aletindeymiş garantim bitmesine rağmen sırf müşteri memnuniyeti için yeni şarj aleti verdiler 2 dakikada. Gerçekten teknik servislerinden aşırı memnunum, sadece yüzyüze değil telefondaki servisleri bile çok kaliteli abartmak gibi olmasın ben böyle teknik servisi başka yerde görmedim.