Konu
R10 da keşke olsa dediğim özellik
30-01-2022, 04:16:25
#6
Murataydogmus
Keşke sesli mesaj olsa konularda ve mesajlarda bazen kendimizi anlatamıyoruz daha iyi olurdu şahsi fikrim tabi