Selamlar bir tasarım almıştım aldığım kişi psd olarak da iletmişti. Yazıları değiştirmek istiyorum ancak yapan arkadaş bir yazıyı kopyalayıp her yere onu koymuş. Sadece o ilk yazdığını düzenleyebiliyorum diğerlerini sanırım kopyala yapıştır olduğu için düzenleyemiyorum. Ne yapmam gerekiyor yardım edebilir misiniz zahmet olmazsa.
hocam diğerlerinin üzerinde işlem yapmak için rastlamıştır zaten layer ekranından farkı görebilirsiniz. bence hiç uğraşmadan text katmanını ctrl j ile çoğaltın. oynama yapamadığınız layerlar yerine koyun. en rahatı böyle olur gibi