Dewprism adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaçta yatarsam yatayım 8 sonra direk uyanıyorum küçüklükten gelen bir alışkanlık, pandemi zamanı uyandığımda elime telefon aldığımda yatakta 2 saat geçiriyordum artık direk kalkıyorum
En iyisi hocam en azından kafa dinç oluyor dün 4 saat uyudum bugünde iyice sersemledim ancak hiç uykum yok.