BlogMeclisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mızaffer R10 a üye olsaydı doğum gününe özel platin üyeliği de olurdu. Şansına küs mızaffer. Çok çalışasaydın da R10 a üye olsaydın Abe Mızaffer.
Ah be muzaffer abi kop gel r10 seni bekliyor.