Kablonet kendi hattını kullanıyor diğerlerinin görememesi normal onlarda TTNET altyapısına göre hareket ediyor.
o zaman kablonette kalmak daha iyi sanirim hocam. peki fiber modem falan oluyor mu yani fiber paketlere girince suan kullandigim paketi goruyorum o zaman ben fiber miyim, ek modem falan mi talep etsem