Arkadaşlar İstanbul'un en ucuz semtlerine gidip tek tek ev ilanlarına baktım. 2 sene önce kimsenin yüzüne bakmayacağı deprem bölgelerindeki 70m2 30-40 yaşında daireler 500 binden başlıyor. Hadi biraz düzgün bir daire olsun, zemini sağlam, bahçe katı, bodrum katı olmasın diyorsunuz ve 1 milyondan kapıyı açıyorlar 70-80m2 daireler için.

Bir zamanlar ucuz bir semt olan Beylikdüzü'nde bile fiyatlar 800 binden başlıyor. İlanda 500 yazıyor arıyorsunuz meğer Esenyurtmuş orası. Bu piyasa sadece enflasyon sebebi ile mi böyle, yoksa genel olarak ciddi bir konut talebi falan mı var? Fiyatlar bu kadar fazla iken faizlerin düşük kalmaya devam etmesi de sıkıntılı.