Ben DGS ile EEM okuyorum sana tavsiyem DGS ile geçiş yapma yaklaşık olarak yılın çöp olur
nedenine gelince ön lisansta toplamda 13 dersten muaf ettiler lisansta hem 1 sınıf hem 2 sınıftan ders alıyorsun, her derste türev integral lazım olacak. YKS çalışarak hem MAT 2 konularını halletmiş olursun üniversitede zorluk çekmezsin hemde önlisanstan alıp lisansta tekrar alman gereken derslerle uğraşmazsın