Bir arkadaş öyle kaç sene yaşadı bir şey olmamıştı ama ikametgah adresini iş yeri olduğu için aldıramamıştı. Tapuda iş yeri geçen yerlere ikametgah alınmıyormuş. Hala öyle mi bilmiyorum. (İş yeri iş merkezi içerisindeydi.)