sitede siparişten sonra herhangi bir vergi çıkma durumu var mı acaba
Yeni düzene göre sipariş sırasında vergi ödüyorsunuz. Çoğu ürünü bu şekilde düzenlediler.
Sipariş verdikten sonra TR üzerinden sipariş vermişsiniz gibi bekliyorsunuz. Eskiden geç gelme olayının asıl nedeni gümrük çok yoğun olması ve burada ürünlerin beklemesinden kaynaklanıyordu. Vergiyi direkt ödeyince bu olaydan kurtulmuş oluyorsunuz.
Vergi oranı ne kadar derseniz genel olarak ürün maliyetinin %20 oranında alınıyor. Ürün bakarken bu hesap ile ücreti tahmin edebilirsiniz. Tabi ek olarak teslimat ücreti (kargo ücreti) eklendiğini unutmayın.