75 hz ile valorantta immortalda bir sürü oynayan arkadaşım var birlikte oynadığımız. gayet iyi oyuncular 75hz artık dezavantaj olsa da şartlarından ötürü oynuyorlar. ben 144 kullanıyorum, 240 hz monitörde oynadığımda oyunu oyun buymuş dedim.
Elbette sistemi kötü olup çok iyi olan arkadaşlarımız var zaten benim bir iddiam oyunda yok aslında amacım immortal olmak değil düellocu karakter oynamak 😀 düellocu ile 20-25 vursam benim için kâfi zaten 😀
İstediğim plat 1-2 de olmak orda ortalam 15-30 vurmak 😀 monitör buna olanak sağlar mı bilmiyorum...