Tamamen ortak. Şirket gibi yönetiyoruz diyebilirim. İhtiyaçlar belirlenir, araştırması yapılır olumlu olumsuz yönleri değerlendirilir harcama/yatırım yapılır. Ne o ne ben bir şeyi alma veya almama konusunda ısrarcı olmayız. Son dönemdeki politikamız eğer ihtiyaç varsa maddi durum olumlu yöndeyse hemen al, zira gün geçtikçe herşey daha çok pahalanıyor.