metin_nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kodlamasını özel olarak yapabilir / yaptırabilirsiniz dinamiğini korumak size bağlı. Yada premium sürüme geçeceksiniz bu öyle basitçe kaynak kodundan kod kopyalayalım yapıştıralım gibi bir durum olmayabilir.
araştırdığım zaman kaynak kodunu kopyalayıp yapanlar var . böyle yapmak sıkıntı çıkartır mı?