https://twitter.com/draltuntas/statu...173189122?s=21


Resmen içim acıya acıya okudum.
Bu ülke böyle kötülüklerle anılmamalı, İçinde yaşayan insanlar böyle kötü olmamalıydı.

ama olduk.