Mustyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylediklerimi yanlış anlamayın hocam şöyle bir önerim var. Anladıgım kadarıyla bilgisayarlar hakkında pek bilginiz yok bu da bilgisayarı normal standartlada kullandıgınız anlamına gelir. Size önerim fazla fiyat verip üst düzey almanıza gerek yok. Hem cebinize yazık olur hemde zaten %100ünü kullanmayacaksınız pcnin. Yayıncı ya da işiniz üst düzey bilgisayar ile alakalı değilse daha alt segmentlerde bakmanızı tavsiye ederim o da işinizi her türlü karşılar emin olun.
haklısın evet kankada 50-60 sekme açtığım oluyor.